Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Nowe oblicze Systemu Informacji Klienta

06-01-2010  

​6 stycznia 2010 roku Zespół IT Rafinerii Trzebinia S.A. wdrożył nowy System Informacji Klienta. Udoskonalony SIK jest dostępny na www.rafineria-trzebinia.pl. Zapraszamy do zapoznania się z jego innowacyjnymi rozwiązaniami

W nowym systemie wyeliminowane zostały wszystkie problemy zgłaszane przez Klientów dzięki czemu w znacznym stopniu zwiększyła się funkcjonalność tego narzędzia. Klienci maja teraz możliwość złożenia elektronicznego wniosku o dostęp do SIK przez Internet, sortowania danych w tabelach, pozyskania informacji o produktach do odbioru w Rafinerii Trzebinia S.A. oraz historii zamówień i procesie ich realizacji. System informuje także o planie zobowiązań bieżących i zaległych, fakturach, dokumentach wydania wyrobów jak również wjazdach i wyjazdach autocystern z Terminala Paliw. Nowy SIK daje
także użytkownikom możliwość zgłaszania pomysłów na jego dalszy rozwój jak również alarmowania o problemach z funkcjonowaniem serwisu.
Dotychczasowa wersja systemu będzie dostępna do 31 marca 2010 roku. Po tym czasie logowanie nie będzie już możliwe.
Zapraszamy wszystkich klientów do logowania i korzystania z udogodnień jakie proponuje SIK.

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN